5 december 2007

Online Information dag 2

Vandaag een zeer kort berichtje. De reden voor deze beknoptheid is niet dat ik niets te melden heb, maar omdat mijn internetverbinding hier steeds uitvalt. Nu, de komende dagen blijf ik gewoon schrijven. Het is wel ergens jammer dat ik al die kennis die ik opdoe tijdens 3 dagen congres in erg beperkte vorm kan delen. Daarom wil ik binnenkort heel graag een soort kennislunch of kenniscafé organiseren. Gisteren kon ik al proeven van deze erg leuke en informele manier om kennis uit te wisselen, dus waarom kan dat niet eens in Vlaanderen of Nederland. Bij deze is iedereen alvast uitgenodigd in Gent (of ergens anders in Vlaanderen)...! Het is immers heel leuk om kennis virtueel uit te wisselen, maar zo'n fysieke ontmoeting heeft toch altijd meerwaarde.

Tot morgen (hangt ervan af hoe moe ik ben) of vrijdag voor meer nieuws en verslagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten