3 september 2008

Een nieuwe uitdaging voor de toekomst


Vandaag is volgend bericht verschenen op de website van 'Intellectueel Kapitaal':

"Op 1 september is Karolien Selhorst toegetreden tot de redactie van het kenniseconomisch tijdschrift Intellectueel Kapitaal (IK). Karolien is als beleidsmedewerkster digitale bibliotheek en kennismanagement verbonden aan de openbare bibliotheek van Vlissingen. Daarnaast schrijft ze op freelance-basis voor verschillende tijdschriften, waaronder Bibliotheekblad. En ze ontwikkelt en geeft workshops en presentaties ‘kennismanagement’, ‘verandermanagement voor bibliotheken’ en ‘wiki’s’ voor adviesbureau Maarifa, voor de bibliotheek van de Vlerick Management School en voor het Provinciaal Steunpunt Limburgse Bibliotheken. Ook voor Essentials, de uitgever van IK, zal zij workshops en masterclasses voor informatieprofessionals ontwikkelen en geven.

Karolien Selhorst is sinds 1999 licentiaat vertaler Engels-Spaans en studeerde in 2007 af aan de Universiteit Antwerpen in de Informatie-en Bibliotheekwetenschappen."

Alweer een nieuwe uitdaging voor een toekomst die er steeds spannender uitziet!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Edwin Mijnsbergen3 september 2008 om 15:46

    Karolien, je bent onnavolgbaar in je bewegingen binnen het bladencircuit.

    Natuurlijk van harte gefeliciteerd want het is prachtig dat je zoveel verschillende platformen kan betreden.

    Wat ik me nu wel afvraag is: wat doe je nu als je een prachtig onderwerp hebt: je kunt niet in drie vergelijkbare (ondanks de verschillende invalshoeken) tijdschriften hetzelfde schrijven maar je hebt ook wel te maken met een beperkte vorm van concurrentie denk ik...

    Of is dat allemaal niet aan de orde heb je gewoon alle vrijheid?

    Het is een beetje nieuwsgierig misschien maar ik kan het altijd proberen he :-)

    BeantwoordenVerwijderen