4 augustus 2008

Op naar IFLA in Quebec


Het is alweer een hele poos geleden dat ik nog iets op deze blog heb geschreven. De reden is een klassieker: druk, druk, druk. Bovendien was het tijd om me over de toekomst van deze blog te bezinnen. Hierover volgt binnenkort meer nieuws!

Ondanks alle drukte ben ik er toch in geslaagd een weekje vakantie te nemen in Engeland. Héérlijk, maar o zo vlug voorbij.

Lang blijf ik echter niet in het land... Donderdag vertrek ik naar het IFLA-congres in Quebec! Heel wat spannende dingen staan op het programma: het congres zelf natuurlijk, enkele workshops van de IFLA Knowledge management-division, een etentje met de Nederlandstalige deelnemers en met Ann Seidl en uiteraard een ruime dosis sightseeing!

Om het verre thuisland op de hoogte te houden van wat er zoal reilt en zeilt op het IFLA-congres zal ik tijdens mijn verblijf af en toe een berichtje schrijven. Of misschien blog ik wel live (als er wifi in de zaal is natuurlijk). Een reden te meer dus om af en toe weer eens deze weblog te bezoeken. Al - dat geef ik grif toe - was daar de afgelopen maand weinig reden toe.

1 opmerking:

  1. Hoi Karolien,
    veel plezier in Quebeck (fout geschreven ik weet even niet hoe ik het moet spellen).
    Zorg je wel dat je op tijd terug bent voor Amsterdam?
    Groetjes lot

    BeantwoordenVerwijderen